E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
http://samochody24h.pl
Wyślij list. Wymagane jest wypełnienie wszystkich pól oznaczonych gwiazdką (*).

Czy wiedziałeś, że:

Wynajem samochodów jest gałęzią biznesu, w której liczą się takie elementy, jak marketing, obsługa klienta, czy prognozowanie. Najlepiej przekonać się o tym można na przykładzie amerykańskiego potentata - firmy Avis. Firma rozpoczęła swoją działalność w roku 1947 i dzięki inteligencji założyciela, Warrena Avisa, stała się dużą korporacją. W latach 60' Avis osiągnął pozycję drugiej co do wielkości sieci wypożyczalni w USA i przez długi okres czasu utrzymywał się na tym miejscu. Chcąc przeskoczyć na pierwsze miejsce, szefostwo zatrudniło agencję reklamową DDB, która zaczęła pracę od wielogodzinnych rozmów z pracownikami różnych szczebli. Podczas jednego z takich posiedzeń, po pytaniu 'Dlaczego ktokolwiek wypożycza od was samochody?' padła odpowiedź, która przeszła do historii marketingu: 'Staramy się bardziej niż inni'. Kampania reklamowa pod hasłem 'Jesteśmy tylko numerem 2, więc staramy się bardziej' (ang. We Try Harder) okazała się być strzałem w dziesiątkę i absolutną nowością w branży reklamowej - dotychczas nie zdarzyło się bowiem, żeby firma otwarcie przyznała, że nie jest obecnie najlepsza na rynku. Hasło 'We Try Harder' trafiło do podręczników marketingu oraz figuruje w większości rankingów 10 najlepszych haseł reklamowych w historii, obok m. in. 'Just Do It' Nike czy 'Think Different' Apple.

Facebook